Słodki marketing firmy …

Czy wiesz, że klienci bardzo często podejmują swoje decyzje przez… Zmysły? Od zarania dziejów ludzie kierowali się swoimi zmysłami i tak naprawdę nie zmieniło się to do dzisiaj. Dźwięki, zapachy, smaki… Nic dziwnego, że marketingowcy postanowili to wykorzystać!
Inwestycja w słodycze firmowe nie jest wcale droga, a przynosi wymierne korzyści. Taki produkt reklamowy można wykorzystać na wiele sposobów. Przykłady? Dorzucając go do zamówień dla swoich klientów, stawiając słoiczek w biurze z cukierkami dla klientów, dodając coś do prezentów z okazji jubileuszy… Jest to tym bardziej atrakcyjne, że projektowanie nadruków stwarza mnóstwo możliwości. Można kreować nadruki uniwersalne, sprawdzające się wszędzie – ale też te bardziej personalne i wyjątkowe.

Nie da się ukryć, że firmy mają też do wyboru mnóstwo rodzajów słodyczy. Chociażby ciastka reklamowe, cukierki, czekoladki, krówki, lizaki… Jak podjąć decyzję? Decyzja musi poniekąd zależeć od grup docelowych. Poważna firma, która współpracuje wyłącznie z dorosłymi biznesmenami nie będzie przecież rozdawać im kolorowych lizaków. Trzeba postawić na coś bardziej klasycznego i eleganckiego. Lizaki natomiast świetnie sprawdzą się dla matek z dziećmi, nastolatków i dorosłych, którzy kojarzeni są jako mniej formalne osoby. A jak wybrać firmę robiącą słodycze reklamowe? Przede wszystkim warto zwrócić uwagę właśnie na jej różnorodność i na oferowane przez nią ceny. Opłaca się stała, dłuższa współpraca. Zawsze lepiej mieć pewnego partnera do działań marketingowych, niż za każdym razem szukać czegoś i kogoś nowego. Istotny jest także czas realizacji zamówień, kontakt z klientem, elastyczność i zdolność do spełniania indywidualnych życzeń klienta.

Zobacz też: Słodycze firmowe | Super Słodycze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *